Замовник: MASSIMO GELARTY
Категорія: Кафе
Місцезнаходження: Київ, ТРЦ Gulliver
Площа: 60 м2
Таймлайн: 45 днів від концепції до реалізації
Статус: реалізовано 2021
_________________________________________________________________________________
Що мы робили:
- Концепція дизайну
- Повний комплект архітектурних креслень
- Повний комплект інженерії
- Комплектація
- Авторський нагляд
_________________________________________________________________________________
Задачі, які клієнт поставив перед командою: встигнути за 45 днів!
Ціль проекту: створити формат кафе, аналогів якого в Україні досі не було
_________________________________________________________________________________
Це Мар’яна, наш архітектор, що неймовірно любить морозиво. А сертифікати на авторське морозиво в якості подарунка від команди Partner Design на її день народження стали вже чудовою традицією. Одного разу подарунком стало морозиво Gelarty. Таким чином наша історія з Gelarty почалася ще задовго до безпосереднього знайомства із замовником.
Коли Massimo Gelarty звернувся до нас з пропозицією розробити нову незвичайну концепцію кафе, ми звісно ж погодилися. Нам було неймовірно цікаво дізнатися як все влаштовано із середини, та бути причетними до нового проекту.
Кава та морозиво
Звідси і народилася ідея будувати дизайн на контрастах – поєднати холодне та тепле, леговану сталь та вітринне скло з бетоном та теплими джерелами світла для створення атмосфери та настрою у закладі.
Планування за 30 хвилин
На розробку варіантів планувальних рішень у нас було по 30 хвилин. Таким чином на цей етап проекту ми витратили менше двох годин.
Концепція: Театр морозива
Дизайн, в якому головні дійові особи – це кава та морозиво, а гості закладу – глядачі.
Тому всю увагу ми зосередили та додатково підкреслили підсвіткою вітрин з морозивом, гейзерних кавоварок та посадкових місць.
Яскравих акцентів на стінах немає – адже вітрини та інсталяція з гейзерів і є головними прикрасами закладу.
Головні труднощі, з якими ми зіткнулися:
- одночасна розробка технології та процес реалізації проекту;
- постійно додавалося нове обладнання, що не вписувалося в габарити острова.
_________________________________________________________________________________
Як ми впоралися із задачами:
- ще на етапі концепції на об’єкт вже завозили будівельні матеріали та проводилися демонтажні роботи;
- підготовчі роботи перед відкриттям велися цілодобово. Одночасно на 60-ти квадратних метрах могло знаходитися до 30 людей;
- для реалізації деяких рішень доводилося оптимізувати бюджет. Але зробили ми це без шкоди дизайну. І нам вдалося реалізувати наші ідеї саме такими, якими хотіли, і не за всі гроші світу.
Над проектом працювали: