Loading...
Partner Design - Дизайн інтер’єрів - Дизайн інтер’єру офісу

Дизайн інтер’єру офісу

Дизайн офісів Київ

Дизайн офісу в Києві. Ресепшн

Стильний, сучасний та функціональний інтер’єр офісу – найкраща візитівка кожної компанії. Він красномовніше будь-яких слів говорить про цінності компанії: чи важливий для вас комфорт клієнтів та партнерів, чи піклуєтесь ви про здоров’я власних співробітників, чи хвилюють вас питання екології. Зрештою, чи хороший у вас смак.

Правильний та креативний дизайн офісного приміщення допомагає формувати імідж успішного та надійного постачальника товарів та послуг. Дуже важлива офісна атмосфера і для внутрішньої організації праці та робочих процесів. Де все зроблене зі смаком та для комфорту людей, там і працездатність та результативність найкраща. Проте не тільки робоче місце повинно бути зручним. Зони для відпочинку, кухня і навіть вбиральні необхідно облаштувати грамотно. Проте грамотно – це не завжди значить нереально дорого, але завжди – професійно.

Незалежно від площі офісу та кількості його поверхів спеціалісти Partner Design спроектують оптимальний дизайн інтер’єру для офісного приміщення, що буде відповідати актуальним тенденціям, корпоративній політиці та побажанням замовника.

 

Етапи розробки інтер’єру офісу

У нас великий досвід проектування дизайну офісів, тому ми розробили власний алгоритм роботи із замовником, який дозволяє досягти максимальних результатів, не збираючи у вас зайвого часу. Процес співпраці можна поділити на п’ять основних етапів:

  1. Попередня консультація. Дизайнер вислухає ваші побажання, запропонує кілька рішень, що найкраще підходять для вас, допоможе визначитися зі стилістикою.
  2. Заміри та розробка креслень. На цьому етапі ви зможете наочно побачити, як виглядатиме дизайн офісу загалом (зонування, планування), а наші проектувальники зможуть оцінити специфіку приміщень.
  3. Розрахунок вартості. Після затвердження попередніх макетів та креслень уже можливо розрахувати точну вартість усіх конструкцій, меблів, за необхідністю скорегувати нюанси.
  4. Детальна візуалізація. 3D проект інтер’єру офісу, який демонструє остаточний вигляд всіх приміщень після закінчення робіт.
  5. Авторський нагляд. Для того, щоб інтер’єр офісу точно відповідав проекту, ми слідкуємо за процесом будівництва, контролюємо якість робіт та матеріалів, що використовуються.

За бажанням клієнта наші спеціалісти можуть також обстежити та оцінити стан інженерних мереж, розробити робочі креслення по всім розділами (електрика, кондиціонування, вентиляція тощо). Ці документи  знадобляться для узгодження ремонту з адміністрацією бізнес-центру, а також оптимізують монтажні роботи та встановлення необхідного обладнання.

Залиште ваші контакти і ми перетелефонуємо!

Поля заповнені неправильно. Перевірте і повторіть відправку.
Ваше повідомлення надіслано. Наш менеджер скоро зв'яжеться з Вами.

 

Останні проекти

Більше робіт в портфоліо →

 

Як ми працюємо із замовниками

Ми намагаємося, аби кожен дизайн проекти офісу від Partner Design завжди максимально відповідав усім очікуванням клієнта. Для цього ми вибудовуємо ефективну взаємодію із клієнтом:

  1. Попередня домовленість – у телефонному режимі ми призначаємо зустріч на конкретний час.
  2. Зустріч – обговорюємо ваші побажання та очікування, визначаємося із концепцією, плануванням, нюансами.
  3. Розрахунок та розробка макету – на цьому етапі можливі додаткові узгодження із замовником в телефонному режимі або листуванні.
  4. Презентація та затвердження проекту – презентуємо 3D візуалізацію, кошторис на ремонтні роботи.

В залежності від складності та специфіки проекту можливе проведення додаткових проміжних зустрічей та консультацій із замовником. Нерідко після замірів та обстеження стану приміщення виявляється, що попередній план вимагає суттєвого коригування або в кошторис необхідно включити додаткові підготовчі, інженерні роботи.

 

Яка ціна якісного дизайну інтер’єру офісу?

Дизайн інтер’єру офісу – це не просто вибір стилістики і красива 3D візуалізація. Послуга передбачає велику роботу багатьох наших фахівців. Окрім дизайнера беруть участь архітектори та інженери різних напрямків. Необхідно грамотно зонувати простір, продумати планування з урахуванням кожного співробітника та наявності необхідної кількості робочих місць, підібрати правильні матеріали та меблі, врахувати велику кількість інженерних аспектів – від розташування джерел світла до вентиляції.

Ціна на проектування офісу від спеціалістів Partner Design починається від $15/м кв. Однак ця цифра може змінюватись в залежності від площі, специфіки приміщення, необхідності проектної документації.

Для індивідуального розрахунку вартості проекта ви завжди можете сконтактувати з нашими менеджерами за телефоном +38 (067) 808 45 22 або написати на office@partner-design.com.ua.

 

Чому варто замовити дизайн офісу в студії Partner Design?

Офісні інтер’єри – основний напрямок діяльності Partner Design. Серед наших клієнтів такі відомі компанії, як Samsung, Siemens, Bacardi, Danone, Nestle, Ferrero, Киевстар, Itera, Borjomi та багато інших.

Серед наших переваг:

  • розробка проектів будь-якої складності – офіс з нуля, перепланування, ребрендинг;
  • тільки індивідуальний підхід до кожного замовника – слухаємо та розуміємо потреби клієнтів;
  • можливість реалізації проекту «під ключ» – серед наших партнерів є будівельники, постачальники покриттів для підлоги, виробників освітлювального обладнання, меблів, перегородок та багато іншого;
  • завжди злагроджена робота професіоналів сфери дизайну, архітектурного проектування та інжинирінгу.

У нас більше сотні реалізованих проектів як в Україні, так і за її межами. Фото наших останніх робіт можна подивитися в портфоліо на сайті.

Поля заповнені неправильно. Перевірте і повторіть відправку.
Ваше повідомлення надіслано. Наш менеджер скоро зв'яжеться з Вами.
on