Loading...

Дизайн інтер’єру магазину або як збільшити продажі

Дизайн інтер’єру може бути не тільки привабливим, комфортним, але і служить потужним маркетинговим інструментом. Наприклад, вирушаючи на шопінг ми не завжди плануємо заходити в якийсь конкретний магазин, а просто їмо в торговий центр, де нашу увагу привертають лише деякі магазинчики, інтер’єр яких і є стимулом зайти та подивитися.

Дизайн інтер’єру магазину або як збільшити продажі

Більшість покупців здійснює покупки, піддавшись атмофері та настрою в магазині, це може бути приваблива вітрина, приємний персонал, великий асортимент, цікавий інтер’єр магазину.

Дизайн інтер’єру сучасних торгових центрів припускає наявність ігрових зон, місць відпочинку та релаксації, кафе і ресторанів, що передбачає тривале перебування в них покупців. Велика кількість живої декоративної рослинності, гламурних вітрин, широких світлих холів, приємних ароматів, музичного супроводу і звичайно ж стильного і незвичайного інтер’єру магазинів неодмінно повинні викликати тільки позитивні емоції, сприяють покупок.
[rev_slider alias=»uslugi-dizayn-magazina»]

Продуманий інтер’єр магазину Київ є важливою складовою маркетингової компанії і при його створенні дизайнери повинні продумувати все до дрібниць. Студія дизайну інтер’єру Partner Design ділиться рекомендаціями як зробити привабливим інтер’єр вашого магазину:

Оформлення торгового залу в стилі мінімалізм налаштовує покупця на позитивне та чітке сприйняття запропонованої продукції, нічого не повинне перевантажувати і відволікати;

Вітрини магазину, розташовані при вході, повинні бути добре освітлені і містити цікаві декоративні елементи, в такому випадку саме Ваш магазин буде вигідно виділятися на ряду з іншими;

Ще більше уваги варто приділити висвітленню магазинах, в яких світло грає величезну роль, наприклад, ювелірні магазини;

Стеля та стіни краще всього оформити в пастельних тонах, а ось яскравих фарб додати завдяки акцентам, наприклад, полиць, вішалок, стелажів, ламп та ін;

Саме виділяється і комфортне місце в магазині — це звичайно примірочні. Зробіть їх розкішними, зручними, щоб кожен покупець відчув себе в «багатій» атмосфері, відповідно такий настрій передається і на речі, які приміряються. Покупцеві подобається свій стан, відповідно він купує його у вигляді «речі», яка асоціюється з ним;

З досвіду роботи можемо зазначити наступне: дерев’яні меблі в магазині, вертикальні смуги в інтер’єрі, оригінально оформлені каси — все це передбачає купівлю.

Звичайно дизайнерам є де розмахнутися»та продумати кожен кут і зону, якщо магазин має у своєму розпорядженні великою площею. А що робити якщо приміщення невелике? Звичайно ж в такому випадку не буде повноцінної зони відпочинку покупців у вигляді великих зручних примірочних і просторих проходів між вітринами і відповідно час проведення в таких магазинах буде меншим і ймовірність покупки великої кількості товарів обмеженою.

Дизайн інтер’єру магазину невеликих розмірів повинен бути виконаний в мінімалізмі, однак, мати свою індивідуальність і «родзинку», щоб покупець його запам’ятав і з задоволенням поверталася, незважаючи на якісь незначні нюанси.

Архітектурна студія «Партнер Дизайн» розробить інтер’єр індивідуально під Вас.

Будемо раді бачити Вас в якості нашого клієнта!
Тел. (044) 223 67 54
E-mail: office@new.partner-design.com.ua