Loading...

Дизайн інтер’єру магазину жіночого одягу

Partner Design - Статьи - Блог - Дизайн інтер’єру магазину жіночого одягу

Продуманий і якісний дизайн магазину жіночого одягу дуже важливий для Ваших потенційних покупців. В першу чергу це показник рівня магазину — ніж (, продуманіше, цікавіше, тим більше буде залучати відвідувачів. Унікальний стиль, розроблений спеціально для магазину, з часом стане впізнаваним та відповідно популярним.

Стильний, якісний дизайн, продуманий до дрібниць, буде візитною карткою торгової точки. Первісна задача дизайнерів при формування інтер’єру магазину – це створення сприятливої, затишній, вільної обстановки для відвідувачів. Але, в той же час, навіть в невеликому приміщенні необхідно створити планування, що враховує всю технічну сторону для забезпечення безперебійної роботи бутіка. Дизайн магазину жіночого одягу має виглядати сучасно та модно. Бажано міняти обстановку раз у кілька років. Тоді вона не буде «приїдатися», але дивуватиме постійних клієнтів чимось новим і незвичайним.

Правильне освітлення, гарні меблі, зручні примірочні кабінки, зовнішній вигляд манекенів, оформлення вітрини, розташування полиць і вішалок з речами, приємна атмосфера, спокійна музика – всі ці складові і створюють виграшний дизайн магазину жіночого одягу. Фото найбільш чудових і цікавих прикладів дизайну для магазинів жіночого одягу можна подивитися в кінці статті.

Щоб створити по-справжньому якісний дизайн, слід привернути увагу потенційних покупців і змусить їх зайти всередину. Як правило, жінки в першу чергу звертають увагу на вітрини торгової точки. І, тільки опинившись всередині, дивляться на товар (що, в принципі, логічно). Жінок приваблюють світлі, просторі інтер’єри, не перевантажені кричущими квітами або химерними елементами декору. Дизайн повинен бути легким, елегантним і вишуканим.

Існують кілька типів магазинів жіночого одягу: luxury, premium і casual. Незалежно від того, до якого типу відноситься магазин, в ньому мають поєднуватися стиль, практичність і витонченість. Класичне оформлення магазину підійде як для бутика, орієнтованого на бізнес-леді, так і для магазину вечірніх суконь або повсякденного та молодіжного одягу. Оптимальний варіант – поєднання пастельних відтінків, чітких ліній та строгих пропорцій. Обов’язково варто врахувати зональність, тобто, магазин необхідно розділити на кілька своєрідних частин у відповідності з видами наданої одягу. Для зручності «навігації» зони можна виділити кольором і декором. На манекенах, як в торговому залі, так і у вітринах, слід створювати цілісні образи, що складаються з досить великої кількості одягу. У цьому випадку покупець може перейнятися бажанням придбати весь комплект складений!