Loading...

Дизайн інтер’єру магазину — його візитна картка

Магазин для багатьох є справою всього життя та приносить постійний прибуток. Сьогодні, коли з’являються нові магазини, немов гриби після дощу, втриматися в цьому бізнесі можуть далеко не всі. Тому підприємці намагаються використовувати різні методи залучення клієнтів, та, як наслідок, збільшення продажів. Одним з головних аспектів у цьому відношенні відіграє дизайн інтер’єру магазинів.Його проектування краще довірити професіоналам, які створять самий оптимальний варіант оформлення торгової точки, в залежності від його специфіки.

Колір та світло в інтер’єрі магазину

Не варто говорити про те, що колір відіграє дуже важливу роль, тому дизайн проект магазину повинен враховувати всі найменші нюанси в цьому відношенні. Грамотне використання впливу кольору дозволяє досягти дуже хороших результатів.
Теплі кольори дозволяють підвищити рівень сприйняття температури на 3-5 градусів. Це дуже важливо в продуктових відділах або магазинах, де для зберігання продуктів необхідні більш низькі температури. Також теплі кольори підштовхують людей до здійснення імпульсних покупок. Холодні кольори змушують людину зупинитися, розслабитися, подумати, що зазвичай призводить до дорогих покупок. Якщо дизайни магазинів, які торгують продуктами оформити за допомогою натуральних або земляних квітів, то це буде дуже правильне рішення. Адже така ситуація говорить про натуральність і безпеки продуктів. Земляні кольори отримали свою назву із-за того, що дуже близькі натуральним відтінкам ґрунту та інших продуктів.

Як і колір, так і світло займає важливе місце в інтер’єрі магазину. Якщо дизайн проект інтер’єру магазину був розроблений з урахуванням всіх вимог щодо освітлення, то це суттєво вплине на відвідуваність та прибутковості цієї торгової точки. Використовувати тільки центральне освітлення без локального неприпустимо, адже це не дозволить повністю підсвітити вітрину і інші важливі торгові зони. Якщо на вітрину направити потужний потік акцентує світла, то покупці будуть мимоволі звертати на нього увагу.

Специфіка магазину та його інтер’єр

Специфіка магазину є найважливішим критерієм вибору того чи іншого інтер’єру. Дизайн проекти магазинів з продажу взуття, ювелірний магазинів, одягу, продуктів будуть істотно відрізнятися один від одного. Це будуть не тільки відмінності в розташуванні вітрин, але і наявність інших необхідних елементів (наприклад, примірочна, або стіл для сумок в продуктовому магазині).

Важливо пам’ятати, що дизайн інтер’єру магазину є його особливим стилем, який повинен бути гармонійним, лаконічним і закінченим.

Дизайн інтер'єру магазину